Činnost oddělení
Vedoucí oddělení: Bc. Antonín Šilhavý
Tel.: +420 566 781 213
e-mail:
silhavy@velkemezirici.cz
Po kliknutí na jednotlivé kontakty se zobrazí další podrobnosti (na které budově je možné pracovníka zastihnout, číslo dveří kanceláře, tel. číslo, můžete poslat vzkaz...)
Úsek investic
- zabezpečuje podklady pro zadávání veřejných zakázek dle platného zákona o zadávání veřejných zakázek a dle platné vnitřní směrnice o zadávání veřejných zakázek,
- žádá příslušné orgány o vydání správních rozhodnutí nezbytných pro realizaci investičních akci,
- sleduje průběh investičních akcí města, dbá na dodržování termínů a smluvních cen, připravuje podklady ke kolaudaci,
- vykonává technický dozor nad méně složitými investičními akcemi, při složitějších investičních akcích spolupracuje s technickým dozorem a koordinuje jeho činnost.
Kontaktní osoby:
Jaroslav Hladík
Úsek regionálního rozvoje
- poskytuje metodickou a poradenskou pomoc příjemcům dotací,
- usměrňuje rozvoj obvodu k zajištění vyváženého vztahu oblastí venkovských a oblastí s koncentrací obyvatelstva a hospodářských aktivit,
- spolupracuje při tvorbě a realizaci vybraných strategických rozvojových dokumentů města,
- spolupracuje s právnickými osobami vytvořenými za účelem rozvoje regionu, jejichž členem je město Velké Meziříčí,
- zpracovává žádosti o dotaci a administruje realizaci podpořených krajských a národních projektů a projektů v rámci programů EU,
- ve spolupráci s krajem Vysočina v rámci projektů dotovaných krajem Vysočina na podporu venkovských obcí a sídel v obnově jejich majetku pro obce ve správním obvodě ORP Velké Meziříčí zajišťuje:
• sběr žádostí a posouzení jejich správnost z hlediska administrativního souladu a závěrečného vypořádání přiznané dotace,
• sběr a posouzení správnosti dokumentace závěrečného vypořádání dotace zpracovanou příjemcem dotace a všech dalších dokumentů související s realizací a finanční kontrolou akce.
Kontaktní osoba:
Ing. Zuzana Villertová
Úsek právní
- zajištění právní agendy,
- zajištění agendy související s organizací výběrových řízení dle platného zákona o zadávání veřejných zakázek a dle platné vnitřní směrnice o zadávání veřejných zakázek i pro ostatní odbory a oddělení úřadu,
- zajištění metodické pomoci ve věci organizace výběrových řízení dle platného zákona o zadávání veřejných zakázek a dle platné vnitřní směrnice o zadávání veřejných zakázek i pro ostatní odbory a oddělení úřadu..
Kontaktní osoba:
Mgr. Ivana Pacalová
Úsek architektury a veřejného prostoru
- předkládá vlastní návrhy architektonických a urbanistických vizí a podněty v oblasti rozvoje města, prioritně zaměřené na estetizaci a zvýšení přitažlivosti veřejných prostranství radě města (tyto podněty transformuje do návrhů přípravy projektových prací konkrétních investičních akcí, které předkládá radě města při návrhu rozpočtu města a to vždy s odhadem investičních nákladů a s návrhem na prioritizaci a důležitost všech předkládaných návrhů),
- zpracovává písemná stanoviska ke konkrétním záležitostem a podnětům v oblasti rozvoje města postoupených radou města či odbory a odděleními městského úřadu,
- spolupracuje při přípravě strategických a koncepčních dokumentů, zpracovávaných odbory a odděleními města, spolupracuje na podobě územně plánovacích podkladů a územně plánovacích dokumentací,
- vyhotovuje písemné stanovisko k zadávací dokumentaci projektové přípravy a ke konceptům všech stupňů rozpočtem schválené a odbory či odděleními připravované dokumentace u přípravy významných investičních akcí ze strany města nebo jejich příspěvkových organizací,
- poskytuje v běžné praxi poradenskou činnost pro veřejnost, a to s ohledem na architektonický vzhled staveb a urbanistickou koncepci při zohlednění architektonických a urbanistických hodnot,
- zajišťuje mediální propagaci architektury města a okolí, vykonává osvětovou činnost v oblasti architektury a stavební kultury obecně,
- zabezpečuje oblast architektury a podílí se na urbanistické koncepci města,
- zapojuje veřejnost do plánování a rozhodování při tvorbě města formou anket, besed, workshopů, výstav, procházek, společného plánování apod., participuje na projednávání úprav veřejného prostranství a investičních záměrů města s veřejností města,
- zajišťuje v samostatné působnosti na území města Velké Meziříčí činnosti spojené se zastupováním města Velké Meziříčí jako účastníka řízení podle stavebního zákona.
Kontaktní osoba:
Ing. arch. Tereza Axmanová