Žádosti o informace
Příslušné informace lze získat na podatelně městského úřadu, tel.: 566 781 111.
Potřebné informace je také možné získat u jednotlivých pracovníků Městského úřadu Velké Meziříčí. Zobrazit kontakty.
Postup při podávání a vyřizování žádostí o poskytnutí informace podle Směrnice rady města Velké Meziříčí č. 4/2011, Pravidla pro poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění:
1) Písemné žádosti o poskytnutí informace (dále jen „žádosti") lze podat v listinné podobě (prostřednictvím pošty nebo osobně doručením na MěÚ), elektronickou poštou nebo faxem. Elektronické žádosti musí být podány prostřednictvím elektronické podatelny: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Tyto žádosti nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem.
2) Žádosti (včetně elektronicky a faxem podaných žádostí) se evidují v centrální evidenci, kterou vede právník kanceláře tajemníka MěÚ. Kopie žádostí, které byly doručeny přímo příslušnému odboru, musí být bez zbytečného odkladu, nejlépe následující pracovní den, předány kanceláři tajemníka k zaevidování do centrální evidence.
3) Právník kanceláře tajemníka před zaevidováním žádosti ověří, zda jde o žádost ve smyslu zákona o informacích, tedy zda obsahuje všechny náležitosti dle příslušného ustanovení zákona o informacích. Pokud nejsou splněny všechny tyto náležitosti, nejedná se o žádost ve smyslu zákona o informacích a taková žádost se vyřídí mimo režim tohoto zákona v závislosti na jejím obsahu.
4) Centrální evidence obsahuje:
• pořadové číslo žádosti
• datum doručení žádosti na MěÚ
• označení žadatele
• stručný obsah žádosti
• označení odboru, kterému byla žádost předána k vyřízení
• datum a způsob vyřízení žádosti.
V centrální evidenci se zakládají kopie žádostí a kopie písemností o jejich vyřízení.
5) Na jednotlivých odborech jsou žádosti o informace evidovány jako písemnosti příslušného odboru v souladu se Spisovým a skartačním řádem MěÚ. Spisy týkající se žádostí o informace jsou vedeny odděleně od ostatních spisů.
6) V případě, že se žádost týká působnosti více než jednoho odboru, určí tajemník MěÚ zpracovatele žádosti, který kopii žádosti bezodkladně postoupí ostatním příslušným odborům a vzájemně konzultuje postup jejího vyřízení.
Pravidla pro poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb.
Sazebník úhrad za poskytování informací dle zák. č. 106/1999 Sb.
Zákon č. 106/ 1999 Sb
Informace poskytnutá na žádost 2014
Informace poskytnutá na žádost 2015
Informace poskytnutá na žádost 2016
Informace poskytnutá na žádost 2017
Informace poskytnutá na žádost 2018
Informace poskytnutá na žádost 2019
Informace poskytnutá na žádost 2020
Informace poskytnutá na žádost 2021
Informace poskytnutá na žádost 2022
Informace poskytnutá na žádost 2023
Informace poskytnutá na žádost 2024