Uživatelé velkomeziříčského klubu pro děti a mládež si přejí mít otevřeno non stop

5. 12. 2011

DSC04856Každá sociální služba prochází pravidelnou kontrolou kvality.

Jak dopadlo jedno z prvních hodnocení kvality kvality uživateli nízkoprahového zařízení pro děti a mládež Wellmez ve Velkém Meziříčí? Jaké služby nejčastěji mladí lidé využívají? Co se jim líbí a naopak co by chtěli změnit? Odpovědi na tyto otázky získávali v měsíci listopadu pracovníci centra na základě dotazníkového šetření se svými uživateli.

„Šetření se zúčastnilo celkem 15 uživatelů ve věku zhruba 15ti let. Zjistili jsme, že naši uživatelé nejčastěji využívají tyto služby: rozhovor s pracovníky, volnočasové aktivity, různé akce na klubu, informační servis apod. Mám radost, že většině dotazovaných vyhovuje současná nabídka volnočasových aktivit. Uživatelé by navíc přivítali nějaké aktivity venku, soutěže apod.," podělil se s výsledky ze šetření Bc. et Bc. Marek Sušinka, vedoucí Wellmezu.

Pozitivním výstupem bylo i to, že 14 z 15ti dotazovaných uvedlo, že k pracovníkům centra má důvěru. Všem dotazovaným rovněž vyhovuje místo, kde se klub nachází ( na Hornoměstské ulici vedle Billy). Přípomínky se objevily k pracovní době. Většina uživatelů by klub, který byl otevřený v dubnu letošního roku, měla otevřený „non stop".

A jaká je reakce na vzniklou potřebu ze strany vedoucího Marka Sušinky? „Cílem našeho zařízení není nahrazovat jiné služby a ani vybudovat u našich uživatelů závislost na klubu. Proto otevření "nonstop" není vhodné ani reálné. Plánujeme však provozní dobu nízkoprahového klubu i terénní práce nadále mírně navyšovat a přizpůsobovat tak potřebám uživatelů.

Lenka Šustrová

Nahoru