Zkrácené úřední hodiny radnice potrvají do konce nouzového stavu
11. 12. 2020
V reakci na prodloužení nouzového stavu omezuje Městský úřad Velké Meziříčí úřední hodiny pro veřejnost do 23. prosince 2020. Pracoviště městského úřadu budou i nadále veřejnosti přístupná v pondělí od 8 do 13 hodin a ve středu od 12 do 17 hodin.
Přesto vyzýváme občany, aby pokud možno v co největší míře omezili návštěvu úřadu a využívali telefonickou či e-mailovou komunikaci. Nadále trvá při vstupu do budov městského úřadu povinnost používat ochranný prostředek dýchacích cest (respirátor, rouška aj.).
Upravené úřední hodiny:
Pondělí: 8:00 – 13:00
Středa: 12:00 – 17:00
Žádáme o dodržování následujících pokynů:
- Upřednostněte písemný, elektronický (e-mailem, datovou schránkou) či telefonický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné.
- Je-li nutná osobní návštěva úřadu, dostavte se k vyřízení záležitosti v úředních hodinách. Mimo úřední hodiny je nutné si předem domluvit termín.
- Pro úhradu plateb upřednostněte bezhotovostní platební styk. V nutných případech lze zaplatit v pokladně MěÚ v úředních hodinách, upřednostněte platbu platební kartou.
- Při návštěvě městského úřadu dodržujte platná hygienická opatření.
Kontakty na zaměstnance jsou dostupné na www.velkemezirici.cz.
Michaela Hudková, tisková mluvčí