Zkrácené úřední hodiny radnice potrvají do konce nouzového stavu

11. 12. 2020

IMG 20201203_123617V reakci na prodloužení nouzového stavu omezuje Městský úřad Velké Meziříčí úřední hodiny pro veřejnost do 23. prosince 2020. Pracoviště městského úřadu budou i nadále veřejnosti přístupná v pondělí od 8 do 13 hodin a ve středu od 12 do 17 hodin.

Přesto vyzýváme občany, aby pokud možno v co největší míře omezili návštěvu úřadu a využívali telefonickou či e-mailovou komunikaci. Nadále trvá při vstupu do budov městského úřadu povinnost používat ochranný prostředek dýchacích cest (respirátor, rouška aj.).

 

Upravené úřední hodiny:
Pondělí: 8:00 – 13:00
Středa: 12:00 – 17:00

Žádáme o dodržování následujících pokynů:

  • Upřednostněte písemný, elektronický (e-mailem, datovou schránkou) či telefonický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné.
  • Je-li nutná osobní návštěva úřadu, dostavte se k vyřízení záležitosti v úředních hodinách. Mimo úřední hodiny je nutné si předem domluvit termín.
  • Pro úhradu plateb upřednostněte bezhotovostní platební styk. V nutných případech lze zaplatit v pokladně MěÚ v úředních hodinách, upřednostněte platbu platební kartou.
  • Při návštěvě městského úřadu dodržujte platná hygienická opatření.

Kontakty na zaměstnance jsou dostupné na www.velkemezirici.cz.

Michaela Hudková, tisková mluvčí

Nahoru