Městský úřad

Městský úřad je orgán, který realizuje úkoly dané právními předpisy, a to na úseku samostatné působnosti podle rozhodnutí Zastupitelstva města VM a Rady města VM, na úseku přenesené působnosti podle zákona v platném znění, a podle zvláštních zákonů.

Úřad zároveň zajišťuje úkoly, které mu plynou z jeho postavení právnické osoby. Zajišťuje dále po stránce organizační, technické a administrativní činnost zastupitelstva, rady, výborů zastupitelstva, komisí rady a dalších orgánů města a vyřizuje konkrétní záležitosti spadající do jeho působnosti.

V čele úřadu stojí starosta. Městský úřad dále tvoří místostarosta, tajemník a pracovníci úřadu. Statutárním orgánem úřadu ve věcech pracovněprávních je tajemník.

Kontaktní informace

Městský úřad Velké Meziříčí
Radnická 29/1
594 13 Velké Meziříčí
  • tel.: +420 566 781 111
  • fax: +420 566 521 657
  • e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • e-podatelna: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • www.velkemezirici.cz
Fakturační údaje
Město Velké Meziříčí
Radnická 29/1
594 13 Velké Meziříčí
IČ: 00295671
DIČ: CZ 00295671
KB Velké Meziříčí, č. účtu: 19-1427751/0100
Identifikátor datové schránky: gvebwhm
Profil zadavatele

Pracovní doba

Pondělí 8:00 - 17:00
Úterý 8:00 - 13:00
Středa 8:00 - 17:00
Čtvrtek 8:00 - 13:00
Pátek 8:00 - 13:00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoli den v týdnu mimo specifické úřední hodiny na odboru dopravy.

Ve dnech pondělí a středa jsme vám plně k dispozici k vyřízení vašich záležitostí.

Dny úterý, čtvrtek a pátek slouží ke zpracování vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště.

Na agendy občanských průkazů cestovních dokladů a dopravní agendy se lze objednat dálkově: Vyvolávací systém.

Odbory